نینجا

روزنوشت های یک مستندساز

نینجا

روزنوشت های یک مستندساز

طبقه بندی موضوعی
  • ۱
  • ۰

تفریحات من


فیلم افسانه شجاعان

همان دوستانم که درباره شون صحبت کردم، این بار آمدند و از من خواستند که برایشان یک صدا ضبط کنم. یک گروهی درست کرده بودند، به اسم پارچینا و من هم کانال تلگرامشان را دیده ام. کانال در کل خوبیه. اگر بابایشان را نمی شناختم، براشون این کار نمی کردم.

این چند روزه کلی زحمت کشیدم و بالاخره توانستم بعد از کلی خواندن اشعار مولانا، یک بخش از آن را برای خواندن انتخاب کردم. خواستم که صدایم را برایشون تو تلگرام بگذارم. ولی هرقدر با گوشیم کلنجار رفتم تلگرام وصل نمیشد. این نرم افزارا هم که به تقو پوقی بسته اند و وصل نمیشند.

الآن نشسته ام و همزمان فیلم لینگخو را با همسر و بچه ام برای بار 10هزارم میبینم. نمیدانم بعد از دیدن این فیلم دیگر چه فیلمی را باید ببینیم.


  • ۹۶/۱۰/۱۴
  • رستم اتابکی پور

افسانه شجاعان

فیلم

لینخو

پارچینا

نظرات (۳)

  • مسعود رضانژاد فهادان
  • دوست خوبم سلام.

    من هم مثل شما در بیان، سایت دارم.

    این مطلب را ببینید:

    ببینید: تصاویری ناب از اغتشاشات؛ آشوبگری که اعتراف کرد

    http://porbazdidtarinha.ir/post/3790
  • گرافیست ارشد
  • این کیه :)
    جومونگ ؟!
    پاسخ:
    این خود لینخو جونه دیگه :)
  • گرافیست ارشد
  • آهان خخخخخخخخخخخخ سپاس
    راستی دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی